Tunnen ärsytystä siitä, että olen niiiiiiin käsi kotiasioissa. Olen yksin asuva sinkkunainen, ja kaupassa käynti on sitä että joka päivä jotain pientä.... Mitä sattuu mieli tekemään. Koen omaavani ihan ok kodinhoitotaidot ja asunto on siisti, mutta kun saan vieraita niin joudun aina heräämään tästä "Puhtaat valkeat lakanat-unestani". Noh, eilen sain serkun kylään ja sattui kaikenlaisia kommelluksia. Ensinnäkin vierasheteka oli niin heppoinen, että serkku mätkähti lattialle. Hehheh, päädyttiin sitten siihen, että vieras nukkuu patjalla lattialla. Hän keitteli kahvia ja jonkun aikaa juotuaan kysyi hyvin hienovaraisesti, että mitähän tää tämmönen kahvi on....... Voi apua!! Oli vahingossa keittänyt väjähtyneestä kahvista joka on jäänyt lojumaan kaappiin ties miten ikuisiksi ajoiksi. Mulla on aina kyllä kaapissa ihan normikahvia, mutta vieras sai vahingossa eltaantunutta. ( Mulla on tapana säilöä vanhaa kamaa kaapeissa... Viileäkaapissakin on ikivanhoja sipuleita joita en uskalla edes mennä kurkkimaan...) Ja aamulla kun alettin tehdä leipää niin huomattiin, että margariini oli loppu ja vieras vähän voiovotteli sitä. Lähes tyhjä rasia vaan jääkaapissa...Lisäksi kaikki muu kunnossapito... Lamput on osin vaihtamatta ja esim. eteinen pimeä, koska tällainen lyhyt nainen ei yskinkertaisesti yllä lamppua vaihtaa.. Edes tuolin kanssa kun huoneet ovat niin korkat. Lisäksi on monia muitakin retuperällä olevia asioita, kuten repsottavaa pistorasiaa jne.
Tämä on siis asia joka hävettää ja ärsyttää valtavasti. Onneton taloudenhoitokyky.

Tässä inhottaa myös se, että luulen olevani hyvä koti-ihminen. Minulla on yleensä aina suht siistiä ja nautin näperrellä pienten sisustusjuttujen parissa. Mutta aina kun saan vieraita paljastuu minulle salattu totuus kodinhoitotaidoistani. HÄVETTÄÄ!!!!!!!!

btn_vastaa_rounded.gif